Social- og sundhedsassistent til Skovledet der trives med dagvagter og enkelte aftenvagter [Denmark]


 

$ads={1}

Plejehjemmet Skanselyet søger en social- og sundhedsassistent til Skovledet, som gerne vil være en del af et dygtigt plejeteam.

Trives du med at arbejde med ældre mennesker, og kan du skabe en hverdag for dem, så de undgår ensomhed, kedsomhed og mindske hjælpeløshed?
  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent.
  • Du er med til at støtte om op at vi arbejder i beboernes hjem.
  • Du kan omgås alle. Du har gode relationelle kompetencer, og forstår også at kommunikere med mennesker, der har tabt ordene.
  • Du er god til at skabe overblik, tager ansvar, er initiativtager og med til at understøtte med din faglighed, der bidrager til beboernes trivsel, sundhed, værdighed og individualitet.
  • Stærk faglighed, kompetencer, er nysgerrig og samarbejder med beboere, pårørende, brugere af huset og tværfagligt personale om at skabe livskvalitet for hver enkelt borger.
  • Du er positiv og synes ligesom os at et godt grin i løbet af dagen er noget vi vægter højt.
  • Du er stabil i dit fremmøde.
  • Du kan lide at være oplæringsvejleder, eller ønsker at blive det, da alle på sigt skal kunne oplære SSH/SSA elever.

Om Stillingen:

Stillingen er dagvagt på 28-32 timer med weekendvagt efter aftale. Gerne hver 3. weekend.
Der kan justeres op og ned efter ønske og vores vagtplanlægger ser på din rulleplan sammen med dig, så vi får tilpasset dine vagter med din hverdag og dit privatliv.

Hvem er vi og hvad tilbyder vi på Skanselyet:

Plejehjemmet Skanselyet er delt i 4 afdelinger - bestående af 80 boliger i alt og dit kommende team består af 1 sygeplejerske, social - og sundhedsassistenter, social - og sundhedshjælpere samt ufaglærte og studerende.
Skovledet er en somatisk afdeling på Skanselyet med i alt 18 beboere fordelt på 2 etager. Her vil du opleve et fagligt dygtigt personale, hvor der er fokus på at der skal være et rart arbejdsmiljø og med højt til loftet.
Vi arbejder med udgangspunkt i ”Eden alternativ” som er en filosofi, der eliminerer omsorgsplagerne ensomhed, kedsomhed og hjælpeløshed. Yderligere arbejder vi med at sikre den fælles faglige udvikling og den fælles faglige retning bl.a. via triage, elektronisk dokumentation og projekt ”I sikre hænder”.

Vi skal i samarbejde med beboerne skabe en dagligdag, der er indholdsrig og meningsfuld for alle. Her bidrager vi alle med at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne. Der vil ikke være to dage som ligner hinanden, da vi følger beboernes initiativer. Det er dette som gør vores arbejdsplads til et fantastisk sted at være både som borger og personale.

Vores arbejdsplads tilbyder til nye kollegaer:

  • Individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • Spændende og udviklende job med faglig sparring
  • Kompetenceudvikling, Eden certifikat og mulighed for nøglefunktioner
  • Konkurrencedygtig løn og arbejdsvilkår
  • Høj faglighed i opgaveløsningen
  • Respekt for hinanden som fagpersoner og kollegaer

Vi synes, ligesom dig, at det har været en god dag når vi har gjort en forskel for vores beboere i godt samarbejde med vores kolleger.

Vi opfordrer alle til at ansøge, uanset alder, køn og erfaringsgrundlag.

Vi holder løbende samtaler til rette kandidat er fundet, så skynd dig at søge.
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Flere oplysninger

Du er meget velkommen til at komme og besøge os, inden du beslutter dig for at søge. For at vi kan give dig den største opmærksomhed vil det være en god ide, hvis du ringer og laver en aftale på forhånd. Du er velkommen til at henvende dig til Områdeleder Tanja Laumann Andersen på telefon 72 32 64 88.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال